שדמית תכנה – WalkerPoker.com

שדמית תכנה – WalkerPoker.com

  • ניהול פרוייקטים

    חברת שדמית פנתה אליי לאחר שכבר היה קיים ברשותה אתר פוקר אחד והחלה בשלבי הקמה של אתר פוקר נוסף. השירותים שהתבקשו על ידי החברה היו ניהול מספר פרוייקטים שכללו הקמת אתר אינטרנט חדש, הקמת מחלקת קידום אתרים ובניית תוכניות קידום אתרים ראשונית ושוטפת, ייעוץ והדרכת עובדי קידום אתרים, אופטימיזציה לאתר הישן (התאמה למנועי החיפוש) ועוד.

  • בניית אתרים

    • שדרוג אתר קיים, אופטימיזציה מותאמת קידום אתרים.

      כפי שכבר צוין, לחברה היה אתר אינטרנט אשר דרש בחינת מבנה קיים, שדרוגו והתאמתו כך שיהיה אופטימאלי למנועי החיפוש ולפעולות קידום אתרים ושיווק באינטרנט.

    • בניית אתר חדש

      • סיפור קצר על שם האתר WalerPoker- "תן לי רבע שעה".

        לאחר מספר ימים בהם שלושת השותפים בחברה חיפשו שם לאתר החדש פנו אלי בבקשה סקפטית לנסות ולמצוא להם דומיין (שם מתחם) לאתר.
        הפנייה הייתה סקפטית מכיוון שתחום ההימורים באינטרנט ואתרי הפוקר בפרט רווי לעייפה בעשרות אלפי אתרים וכל שם אפשרי תפוס, אין שם שלא תחשבו עליו אשר נתפס ומשמש לאתר הימורים כזה או אחר (אתרי מידע\פורטלים, אתרי תמיכה, אתרי סקירות ועוד).
        למרות היכרותי המוקדמת של תחום אתרי ההימורים סמכתי על כישורי הקופי רייטינג שלי וביקשתי רבע שעה לבדיקה, שנענתה בגיחוך.
        לאחר 4 דקות חיפוש והרצה של עשרות שמות שעלו בראשי והיו תפוסים התחלתי לחשוב על המוצר, קרי "פוקר".
        פוקר העלה לי אסוציאציה של וויסקי ומיד חשבתי על Johnnie Walker, כאשר נזכרתי גם במערבון מפורסם בו לדמות המרכזית קראו Walker והמוטיב בסרט היה משחקי פוקר מול נבלים.
        וכך עלה במוחי תוך 10 דקות השם WalkerPoker.
        בעלי החברה שהיו מאושרים רכשו במיידי את השם ותוך דקותיים הייתה הודעה Coming Soon….

      • איפיון אתר.

        כפי שכבר הוזכר, תחום ההימורים באינטרנט מאוד תחרותי, מה שדרש מאמץ מקסימאלי לאורך כל תהליך בניית האתר ובעיקר באיפיון, הלא הוא הבסיס לבניית אתר נכונה.
        האיפיון שהיה ממוקסם בצורה אופטימאלית לקידום אתרים כלל עשרות רבות של אלמנטים שמטרתם קידום האתר במנועי החיפוש.
        מכיוון שמדובר בWhite Label, היה הצורך לאפיין את הרכיבים אשר דולים מידע ממערכות אינטרנט חיצוניות של החברה המרכזית.
        גם את מערכות המידע החיצוניות נילצנו לקידום תוך שימוש חכם בתוכן הרב שהחברה סיפקה (מפורט תחת שירותי ייעוץ קידום אתרים שניתנו לחברה).

      • בניית האתר.

        פיקוח על תהליך הבנייה נעשה מול מנהל הפיתוח של החברה והמתכנתים אשר קיבלו תמיכה מלאה ומעקב רציף בכל שלב ושלב של הבניה.
        סוג האתר שבו אנשים משחקים עם כספם ורמת התחרותיות דרשו עמידה על דקויות והתעקשות לשלמות ככל שניתן.

  • ייעוץ קידום אתרים

    שירותי כיועץ קידום אתרים ניתנו לחברת שדמית על כל רובדיהן, החל מגיוס עובדי קידום אתרים, הדרכה, בניית תהליכים ועד לתכנית קידום שוטפת לחברה.

    • צרכי ומשאבי החברה מול שוק המוצר
      על מנת להתאים את כל מערך הקידום בחברה היה צורך ראשוני לנתח ולהבין את צרכי החברה, ליישר קו עם משאביה וכמה הם יכולים להשקיע מבחינת כוח אדם ותקציב שיווק וקידום האתרים. זאת תוך ניתוח השוק על כל רבדיו ומתחריו הרבים בכל תחום ותת תחום.
    • הקמת מחלקת קידום אתרים

      • גיוס עובדי קידום אתרים לחברה

        מאיסוף קורות החיים ועד לראיונות ומציאת העובדים הנכונים המתאימים לחברה.

      • מיקור עובדי חוץ

        בנוסף לעובדים אשר נקלטו בחברה, היה צורך להוסיף מספר עובדי קידום אתרים באנגלית, כתיבת תכנים ועיצוב על ידי מיקור חוץ (אאוטסורסינג).

      • הדרכות קידום אתרים

        כל העובדים אשר גויסו אם לתוך החברה ואם למיקור החוץ, עברו הדרכות קידום אתרים ובכך סופקו להם כל הכלים הבסיסיים להבנת קידום אתרים והכשרה לעסוק בתחום.
        ההדרכות לעובדי החוץ של החברה הועברו בשפה האנגלית.

      • תוכניות קידום אתרים- ראשונית ושוטפת.

        כאשר מדובר בקידום אתרים בהיקף נרחב יש צורך לעשות הפרדה ברורה בין התכנית הראשונית אשר כוללת הכנת תשתית נרחבת אשר כוללת בתוכה משתנים רבים, תכנית הקידום הראשונית מהווה חלק חשוב מאוד להמשך הדרך שכן מהווה בסיס עליה תושתת כל תכנית הקידום השוטפת.
        תכנית הקידום השוטפת כללה בין השאר תתי תכניות והסתעפויות על פי תחזיות שונות למהלך ההתקדמות של האתר באינטרנט ומנועי החיפוש.

      • פיקוח שוטף על מחלקת קידום אתרים

        עם סיום הקמת המחלקה ותחילת עבודת הקידום, סופקו לחברת שדמית שירותי פיקוח וניהול המחלקה.
        בחודשים הראשונים לפעילותה הייתה המחלקה תחת פיקוחי המלא, כאשר לנגד עיניי עמדו המטרות והיעדים אשר הוצבו למחלקה. בין השאר היה הצורך לבחון את התקדמות העובדים והאם עומדים בציפיות המקצועיות. הפיקוח נמשך כ-8 חודשים עד לעמידה עצמאית תחת ניהול של עובד פנים בחברה.

    • איפיון ובניית מערכות אוטומטיות.

      יועץ קידום אתרים מקצועי צריך לדעת לחשוב מחוץ לקופסא, כיצד לגרום לאתר להוביל ולהיות מעל המתחרים. עובדה זו חשובה עוד יותר כאשר מדובר באחד התחומים התחרותיים ביותר שקיימים במנועי החיפוש, בו מתחרים בעלי תקציבי שיווק וקידום של מיליוני דולרים.
      על כן מצאתי לנכון לפתח מספר כלים אשר יעזרו לקדם את אתרי החברה תוך צמצום עלויות קידום וצמצום פרק הזמן הנדרש לקידום.
      מבלי להרחיב ייתר על המידה אוכל לציין שמדובר במערכות אינטרנט אוטומטיות אשר בחלקן ניצלו את מערכות המידע שזרם לאתר דרך חברת ה White Label, וחלקן יצרו תכנים אינטרנטיים אשר עזרו לקדם את אתרי החברה בעקיפין.

  • הצלחה !

    התוצאות, כמו התמורות לא איחרו לבוא……
    תכנון ראשוני נכון, עמידה על דקויות, ניהול ועבודה נכונים הביאו לכך שתוך 6 חודשים מתחילת העבודה ניתן היה לראות את הצלחת הפרוייקטים- בניית אתר מצליח + קידום אתרים שמביא תוצאות.

0
  מאמרים נוספים

הוספת תגובה