אתר גרינגו

אתר גרינגו הוא כיום (ומזה מס' שנים) האתר המוביל למטיילים בדרום ומרכז אמריקה, כאשר לאחרונה נוסף תת פורטל למטיילי ארצות הברית.
כיום האתר שולט במקומות הראשונים בגוגל עם מילות החיפוש "דרום אמריקה", "מרכז אמריקה" ו"ארצות הברית".

  • ייעוץ קידום אתרים

    • אופטימיזציה, שדרוג מבנה אתר

      אתר גרינגו נחשב לפורטל עשיר בסוגי מידע שונים על כל מדינה ועיר ביבשות דרום ומרכז אמריקה. יחד עם זאת קוד ומבנה האתר מיושנים ובעייתיים לשינוי.
      במקרים כאלו המצב האופטימאלי הוא לשדרג עד כדי להחליף את כל המערכת אולם עלות בניית אתר בסדר גודל כזה, שכולל מערכות אינטרנט שונות ועשרות אלפי דפי תוכן מגיע בשקט ל6 ספרות.
      לכן החכמה הייתה למצוא את הנקודות לשדרוג שעלותן יהיה שווה את התמורה שתתקבל.
      האתר עצמו כבר היה בעל מוניטין גבוה, גולשים רבים היו נכנסים אליו ישירות או תוך חיפוש בגוגל את שם האתר, אולם אחוז הכניסות מחיפושים פוטנציאליים במנועי החיפוש (גוגל) היה נמוך.

    • איפיון אתר- תת פורטל חדש

      כאשר אתר מתרחב ומוסיף חלק חדש לחלוטין צריך להיזהר לא לגרום לטלטלה במיקום האתר בגוגל, רבים המקרים בהם הוספה של נושא חדש באתר גרמו לירידה משמעותית בכניסות עקב פגיעה במבנה האתר הישן או ירידה של רלוונטיות האתר לנושא הישן.
      לכן שנוסף נושא חדש לאתר גרינגו, היה צורך באיפיון מדוקדק אשר יישמר את הרב הקיים ויחד עם זאת יביא לצמיחה משמעותית עם הנושא החדש.

    • כתיבת תכנים- רכיב תוכן חדש לאתר וותיק

      כחלק משיפור כמות הכניסות לאתר ומיקסום הרווחים הפוטנציאליים, נכתב על ידינו אזור חדש באתר הכולל מדריך ראשוני למטייל, המדריך המתפרס על 15 דפים הפך להיות חלק חשוב ובלתי נפרד כאשר העלה את כמות הכניסות באלפי גולשים חודשיים ושיפר את אחוז המכירות (יחד עם מערכת נוספת שבנינו עבור הלקוח).

  • בניית אתרים

    • בניית מערכת לידים

      רעיון מערכת הלידים תחילתו היה בבחינת אפשרויות לשיפור הכנסות האתר, הרעיון היה לנצל את שטח הפרסום הקיים ולהרוויח עליו יותר.
      טופס בקשה לקבלת הצעות מחיר מסוכני נסיעות אשר תופס מקום של באנר יחיד מכניס מאות אחוזים יותר משווי הבאנר.
      מערכת הלידים נבנתה בצורה כזו שניתן יהיה לנצל אותה לאתרים נוספים אשר פותחו בהמשך וכללה מאפיינים רבים:
      ניהול סוכנים(הוספה\הקפאה\פרטים אישיים\זיוכוי וחיוב\לוגו ועוד) , ניהול ניהול פניות אוטומטי\ידני, ניהול יעדים וסוגי שירות (טיסות\נופשים\טיולים…) ועוד מאפיינים רבים.

  • הצלחה !

    שילוב של אופטימיזציה לאתר הקיים, איפיון נכון של תת אתר חדש בפורטל, הוספת רכיב תוכן חדש לאתר הוותיק והוספת מערכת לידים לאתר הקפיצה את כמות המבקרים מגוגל בעשרות אחוזים, והעלתה בעשרות אחוזים את הרווח משטחי הפרסום.
    תת האתר החדש נטמע ללא פגיע באתר הישן ויחד עם רכיבים נוספים הקיימים בו העלה את הכנסות העסק.
    כיום האתר שולט במקומות הראשונים בגוגל עם מילות החיפוש "דרום אמריקה", "מרכז אמריקה" ו"ארצות הברית".

  • אתר טוקטוק

    • שם האתר

      כמו במקרה של שדמית תוכנה, התבקשתי על ידי בעלי גרינגו למצוא שם אתר עבור מטיילים למזרח הרחוק, וגם כאן תוך מחשבה קריאטיבית ויכולות נבירה הצלחתי למצוא שם איכותי, קליט ומחובר לקהל היעד: TukTuk.co.il.

    • בניית מבנה בסיסי לאתר.

      מכיוון שבעלי האתר היה בעיצומם של מס' פרוייקטים, לא היה באפשרותו לעמוד על פיתוח מלא ומקיף של אתר טוקטוק, יחד עם זאת היה לנו חשוב להתחיל עם קידום האתר במנועי החיפוש על מנת שבבוא העת ויוקם האתר במלואו, הוא כבר יגיע למקומות הראשונים בגוגל.
      לכן נבנה אתר בסיסי אשר אפשר תחיל להטמיע תכנים ולבצע קידום אתרים.

    • איפיון אתר מלא

      בשלב מאוחר יותר בוצע נכתב איפיון אתר אשר תואם לפורטל מטיילים באופן מקסימאלי, בסופו של יום האתר נבנה באופן חלקי על ידי מערכת קוד פתוח דרופל.

0
  מאמרים נוספים

    הוספת תגובה