חברת ORS

קצת על החברה:

ORSהינה אחת מחברות כח האדם הגדולות והוותיקות בארץ, כחברה עם מחזור שנתי של 9-10 ספרות מן הראוי שיהיה אתר אינטרנט הולם.

השירותים:

  • ניהול פרוייקט בניית אתר חדש.

  • מכיוון שמדובר בחברה גדולה וענפה, ORS מצאה לנכון לשכור BashrO.co.il לניהול הפרוייקט כולו, כחלק מניהול הפרוייקט היה באחריותי לבצע הנ"ל:

    • איפיון אתר אינטרנט:

      הצעד הראשון בתהליך איפיון האתר היה להבין את צרכי ORS, וציפיות מנהליה מהאתר.
      מכיוון שמדובר לא רק באתר תדמית פשוט אלא באתר אינטרנט שמתקשר עם מערכות מידע פנימיות של החברה אשר עובדות בטכנולוגיות שונות (שפות תכנות שונות וכו') , היה צורך לאפיין את האתר בצורה כזו שיוכל לתקשר עם המערכות הקיימות.
      איפיון האתר לא משמש רק להגדרת הצרכים, ע"פ האיפיון מקבלים הצעות עבור בניית האתר ולכן יש צורך להתאים את האיפיון גם לשפה מקצועית ומדוייקת יותר.

    • עבודה מול הספקים:
      ראוי לציין שמכיוון שORS שכרה את שירותינו כיועצים חיצוניים, בכל שלב העבודה מול הספקים ובכלל, עמדה לנגד עינינו אך ורק טובת הלקוח ובשום שלב לא נעשה שיקול אחר.
      • חברת בניית אתרים

        התהליך הראשון היה למצוא חברת בניית אתרים אשר תענה על צרכי ORS, שלב זה, כמו כל חיפוש אחר ספק היה בנוי מכמה שלבים:

        • חיפוש ספקים ראשוני- בחינת הספקים המתאימים וחיפוש אחר מתכנתים וחברות בנייה ועיצוב אתרים.
        • פגישות ראשוניות- לאחר שיחות טלפונית עם כ10 חברות בנייה נקבעו פגישות עם 5-7 חברות.
        • דו"ח חוו"ד לחברת ORS- לאחר קבלת הצעות המחיר והפגישות הראשוניות העברנו דו"ח מקיף הכולל חוות דעת מקצועיות על כל חברה וחברה.
          1. חוות הדעת הייתה בנויה משלושה פרמטרים עיקריים אשר שוכללו לציון סופי:

          2. רמת מקצועיות- יכולת חברת הבנייה לענות על צרכי ORS ורמת היכולת הטכנית.
          3. רמת שירות- רמת השירות נקבעה ע"פ ההתרשמות הראשונית ולאחר שיחה עם לפחות 3 לקוחות אשר נבחרו באופן אקראי ולא על ידי הספק.
            בנוסף נמדדה רמת המוכנות של הספק לענות על דרישות הלקוח השונות.
          4. תמורה למחיר- התמורה למחיר נמדדה על ידי שקלול השירות והמקצועיות מול המחיר הנדרש.
        • בניית האתר- בכל שלבי פיתוח האתר וה- QA, פיקוח מלא על הנעשה, חברת הבנייה ו- ORS לא קיבלו OK סופי עד שלא פותחו כל האלמנטים באתר ע"פ אפיונם ולשביעות רצון BashrO.
      • חברות קידום אתרים

        כמו שלב חיפוש ספקי הבנייה, כך אותרו גם חברות קידום אתרים המתאימות לבצע את העבודה. חלף איפיון האתר, בוצע סקר שוק מילות מפתח ורמת התחרותיות שלהן באינטרנט.
        חברות הSEO (קידום אתרים) קיבלו לידיהן סקר מילות מפתח ונגזרת מתוך איפיון האתר שהכילה את האלמנטים אשר רלוונטיים לקידום ושיווק האתר.

    • ייעוץ ארגוני בהקשר מדיית האינטרנט.

      חברת ORS אומנם חברה וותיקה אולם עקב כניסה מאוחרת לתחרות בעולם האינטרנט היה צורך בייעוץ ארגני לשם עיצוב תפיסת החברה מול המדיה, לאחר פגישה עם ייעודית לעניין נפתח תקן ונוספה סמנכלי"ת פיתוח לחברה אשר ייעודה בין השאר לנהל את כל תהליכי החברה באינטרנט.

    • ייעוץ שיווק באינטרנט:

      בין שאר השירותים שסופקו לחברת ORS היה ייעוץ בתחום השיווק באינטרנט, כחברה שעשתה צעדיה הראשונים במדיית האינטרנט במאוחר כמעה, היה לנכון לבחון גם אפיקי השיווק שעומדים לרשותה באינטרנט.
      מלבד קידום אתר האינטרנט החדש היה צורך לבחור אפיקי שיווק נוספים אשר יתאימו לחברה.
      לאחר בחינת האפשרויות השונות- רכישת מדיה (באנרים\ פרסומות), PPC, PPL, רשתות חברתיות (Facebook) ואתרים המתמחים באיסוף קורות חיים. הוכנה תכנית בסיסית המותאמת לתקציב החברה.

    0
  מאמרים נוספים

הוספת תגובה