Israel-WebGuide הינו אתר אינפורמטיבי למעוניינים לטייל בארץ ישראל, הפונה לקהל דוברי האנגלית (בעיקר ארה"ב ).
שירותים:
בעלי האתר הינו אדם בעל ידע רב ויכולות כתיבה טובים מאוד, אולם פערי הידע בתחום קידום אתרים והפצה באינטרנט הותירו אותו ללא תוואי ברור בו יש ללכת.
לאחר סקירה ראשונית של האתר והתכנים אותם כתב טרם הפנייה אליי, ראיתי שיש פוטנציאל מעולה למימוש האתר, אך על מנת לנצלו ישנם מספר דברים שצריך לעשות…..
-
ייעוץ קידום אתרים:
שירותי כיועץ קידום אתרים ללקוח זה, באו לידי ביטוי בכמעט כל הרבדים האפשריים, החל ממחקר מילות מפתח וכלה באופטימיזציה לאתר, לימודי קידום אתרים ותכנית קידום שוטפת.
-
מחקר שוק, סקר מילות מפתח:
הצעד הראשון בשיפור האתר היה להבין מה חזונו של ד"ר הס (בעל האתר) ומהן שאיפותיו לעתיד הקרוב והרחוק. אלו סוגי תוכן מציע האתר ומהן אפיקי הרווח שלו (הנוכחיים והעתידיים).
סקר שוק ומחקר מילות מפתח באנגלית בוצעו על פי שאיפות הלקוח ומספר משתנים נוספים, אלו העיקריים שביניהם: - כמות החיפושים- מספר החיפושים המשוערך לכל ביטוי או מילת מפתח.
- רמת תחרותיות- מספר המתחרים על כל מילת מפתח, איכות האתר שלהם ורמת ההשקעה שבוצעה לקידום.
- רלוונטיות מילות מפתח-
- מה בעצם הגולש מחפש כאשר הוא משתמש במילות בביטויי חיפוש מסויימים.
- כמה קהל יעד מסוג זה יישתמש במידע אשר באתר.
- כמה קהל היעד ישתמש בשירותים הנוספים המוצעים- קרי אפיקי הרווח של האתר. (שירותים קיימים ואלו שיצורפו בעתיד.)
-
איפיון אתר.
לאחר השלמת מחקר השוק וסקר מילות המפתח, הגיע הזמן לשלב ב' בתכנית – איפיון האתר, איפיון האתר התחשב במספר עיקרים:
-
מחקר מילות מפתח-
לא בכדי נעשו סקר שוק ומחקר מילות מפתח, מבנה האתר ושידרוגו חייבים להיעשות תוך התחשבות מלאה במילים אותם נרצה לקדם במנועי החיפוש.
-
אופטימיזציה לאתר-
תיקון האתר כך שיהיה אופטימאלי למנועי החיפוש גוגל יאהו ובינג (בחו"ל ובארצות הברית מנועי החיפוש הנוספים מהווים נתח חשוב שאין לזלזל בו).
- התחשבות בתקציב-
מכיוון שאופטימיזציית אתר יכולה להיעשות כמעט ללא גבול ומכיוון שהאתר היה חדש וכבר הושקעו בו משאבים רבים, היה צורך להתחשב בהוצאות האפשריות ולבחור את הנקודות לשדרוג שייתנו את התמורה הגדולה ביותר להשקעה ומבלי שההשקעה "תחצה גבולות". -
הדרכת קידום אתרים.
מכיוון שבעלי האתר כתב בעצמו את תכני האתר, והיה מעוניין לבצע את קידום האתר בעצמו, הוכנה תכנית הדרכה המותאמת אישית ללימוד יסודות קידום אתרים ברמה כזו שתאפשר לו לקדם את האתר ביום יום, תוך כדי כתיבת תכני האתר וביצוע פעולות קידום בסיסיות.
ההדרכה כללה לימוד של עשרות משתנים בתחום קידום האתרים, הבנה של אופן פעולה ו"מחשבה" של מנועי החיפוש גוגל ובינג וכיצד קידום אתרים משפיע על מנועי החיפוש, והקניית כלים ולמידת הדרכים לבצע פעולות אלו.
-
תכנית שוטפת לקידום האתר.
לאחר שרכש את הידע לקידום האתר, הוכנה עבור הלקוח תכנית קידום אתרים שוטפת לפרק של שנה, פרק זמן זה אמור להיות אבן הדרך הראשונה בתפעול וגדילת האתר.
-
מעקב ותמיכה שוטפת בקידום האתר.
במהלך כל פרק זמן זה אני מלווה את בעלי האתר ובוחן יחד עימו את התקדמות האתר, ביצועיו וכיצד גדילתו מתקדמת. (ממש "טיפת חלב" לתינוק הרך )
-
שדרוג האתר (שירותי תמיכה ובניית אתרים)
-
תמיכה במימוש המבנה החדש.
דו"ח איפיון האתר והפרטים לשדרוגו הועברו לחברה אשר בנתה את האתר במקור., החברה קיבלה תמיכה מלאה מאיתנו והדרכה למימוש השדרוג.
-
שדרוג האתר
כאשר הבין שנדרשת רמת מקצועיות גבוהה יותר בשדרוג האתר, פנה בעלי האתר בבקשה ליישום פעולות שדרוג האתר על ידינו.
מה שלא יושם על ידי החברה הקודמת במשך כמעט חודש, יושם על ידינו תוך 4 ימים.
שדרוג האתר בוצע בהצלחה כאשר QA הביא לתיקונים מינוריים שנעשו תוך יום- יומיים.
ינואר